Dieta na silne włosy

Zobacz również: poprawa samopoczucia |

Częstym powodem wypadania włosów jest nieodpowiednia dieta. Żadne odżywki, maseczki regenerujące nie pomogą jeśli nie postawimy na zdrową i zbilansowaną dietę. Co w takiej diecie powinno się znaleźć? Musimy postawić przede wszystkim na produkty zawierające żelazo. Najwięcej znajdziemy go w czerwonym mięsie. Kolejnym dobroczynnym składnikiem wpływającym na budowę włosów jest biotyna. To właśnie za sprawą tego składnika, włosy pobudzone są do zdecydowanie większego wzrostu. Znajdziemy ją najwięcej w jajkach. Ich regularne spożywanie jest bardzo ważne również dla posiadaczy włosów przetłuszczających się. Biotyna reguluje funkcjonowanie gruczołów łojowych. Kolejny ważny składnik wpływający na stan naszych włosów to krzem. Jego prawdziwa skarbnica znajduje się w bananach. Warto również sięgać po owoce morza. Zawierają dobroczynne dla całego naszego zdrowia kwasy omega 3 oraz omega 6 jak również cynk. Mnóstwo dobroczynnych składników odżywczych korzystnych dla kondycji naszych włosów znajdziemy ponadto w orzechach. Warto również uzupełnić w swojej diecie nabiał. Stosując się do zasad racjonalnego odżywiania będziemy mogli cieszyć się pięknym wyglądem swoich włosów.


Zobacz koniecznie: |
Tagi:
Kategoria: Pielęgnacja włosów